Bröst

Hej alla glada och alla lättretade flickvänner.
Jag är en sån människa som kan störa ihjäl mig på vissa personer, speciellt om dom försöker på något sätt och vis att knäcka mig. tror jag har en dold stora-syster-fetisch som gör att jag bara älskar att reta folk som tar åt sig (mobbare?), jag får en litenliten kick och sträcker lite extra på mig - någon faktiskt är avundsjuk!
MEN så kommer det vissa kommentarer som får en att undra över mognad. att klanka ner på någons förhållande är aldrig schysst och speciellt när man inte har en aning om vad man pratar om. sen har jag lite överseende med vissa saker för jag vet att du inte har så många andra och då reagerar på ett visst sätt. det är okej, även om du är så pass gammal som du är.
i fredags var vi och testade bröst,.
japp där kom det ut på bloggen! ingen apelsinsommar här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0