Jag ljög

för det är upp och ner och allt går runt i cirklar, tar ett steg fram men hamnar två tillbaka. tror och hoppas för mycket och glömmer av vad jag gjorde här? vad fan händer och varför blir det såhär? skulle vilja åka iväg och byta liv som man byter t-shirt men är för rädd för att jag ska sakna något jag hade här. jag är rädd för att jag ska glömma hur jobbigt det var och hamna på ruta ett igen.
Jag minns hur rädd jag var när jag vaknade med trycket över bröstet. det var jobbigt att andas och jag var tvungen att kräkas, allt jag tänkte på var digdigdigdigdigdigdig. trodde saker och ting blivit bättre men varje gång jag slappnar av kommer ett bakslag som är en miljon gånger värre än innan. det tar tid men det kommer bli bättre var det någon som sa, men han kanske ljög han med?

Kommentarer
Postat av: sanna

<3

2010-10-11 @ 06:25:17
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Linda

du betyder så mycket sanna...

2010-10-11 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0