6 oktober

jag och jenny var och spådde oss igår igen. den här tjejen var grymt mycket duktigare än den tidigare! får se vad som händer inom ett år. vet inte vad jag ska tycka om svaret hon gav mig men antar att det kanske är det bästa...

igår skulle vi ta någon öl samtidigt som vi bowlade i stan. kändes ungefär som den gången jag bara skulle ta EN öl till maten. snart är det i alla fall torsdag och då blir det limo-åkning igen in till skövde med dom bästa :)
ikväll kommer jenny för då är det premiär med greys anatomy och efter det kungar av tylesand! grymma program.
finns fortfarande vissa saker som tynger men skulle nog faktiskt aldrig byta det här livet mot det jag hade nyss. visst saknar jag dig, men vill du inte vara/prata med mig så kan jag inte tvinga dig. du har kommit längre än mig bara och jag börjar vänja mig  och förstå nu.




28 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0