31 maj

är sjukt irriterad. hade tydligen fått klagomål efter i lördags av grannarna. vi hade spelat hög musik (som jag inte tillät killarna att göra eftersom jag trodde elvis kunde bli döv då), varit ute på balkongen och slängt ner fimpar och öl på grannens balkong (vi har inte ens någon balkong), haft dörren öppen när vi spelade musik (ofta jag låter elvis springa ut i trappuppgången?) och haft en massa folk springandes in och ut. (vi var 4 stycken som satt och tittade på tv och hade lite musik i bakgrunden!!) sånt här kan reta gallfeber på mig alltså. har stor lust att gå ner och berätta att dom har fel men eftersom dom ringde till niklas och han är expert på att ta emot skit utan att säga emot så blev det inget mer sagt. rätt ska fan i mig vara rätt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

guuud vad irriterande!

2010-06-02 @ 10:28:06
URL: http://beek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0