27 maj

fick schemat för sommaren precis. känns superskönt att ha ett schema att gå efter så man kan börja planera saker och ting, men nackdelen är ju så klart att jag vant mig vid att själv bestämma när jag känner för att jobba. det senaste nu har jag prickat ur mig på morgnarna efter att jag jobbat kväll bara för att jag inte orkar gå upp så tidigt. nu finns det vissa kvällar jag slutar 23 och börjar 7 dagen efter. hur ska jag klara detta?

Nu är det inte långt kvar tills jag och sanna åker på greenday. låg och funderade inatt hur fasen vi ska komma hem, vad vi ska äta, vart vi ska kissa, vilka kläder man ska ha på sig osv.. ska hem till Hanna på tjej-inflyttningsfest dagen innan också så lär vara lagom mör den helgen. men men, allting går bara man vill :)


och den ständiga stora frågan; vad händer på midsommar? jobbar kväll dagen efter så blir inget långt åkande...




just det. det vart ju premiär på olstorp i lördags och allt var väl som vanligt. skäms lite över att mitt försök att vara mogen inte fungerar när man pratar med omogna människor. vissa saker är helt enkelt hopplösa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0