22 mars

är tillbaka till sverige efter en underbar helg i en underbar stad, men vi har haft våra motgångar. i fredags nnär vi åkte var planet försenat på grund av dimma så vi fick snällt ta oss till en annan flygplats som låg en halvtimma bort. när vi gått på det planet (till amsterdam där bytet var) så hade vi redan missat planet i amsterdam till london. hamnade i london vid 9-10 tiden när vi egentligen skulle varit där vid 4. då kom nästa fråga- kan man checka in så sent på hotellet? som tur var kunde man det men det stog ingenstans i hans datagrej att vi skulle komma. till slut löste sig detta också och då var det bara att g´å upp ocyh sova.
på lrdagen gick vi upp tidigt för att gå till madame tussauds vilket var grymt häftigt! gick längs nästan hela oxford street med alla härliga affärer och gick in på brittiska muséet för att vara lite kulturella. Linda smarthuvud hade klackskor så efter några timmars vandrande kändes skorna för små och fötterna för stora. därför tog vi taxi till harrods. harrods var min drömbutik, det fanns allt! men det var dyrt och lyxigt så mina fjuttiga tusenlappar räckte inte mer än till en plånbok.
tog tunnelbanan tillbaka till hotellet vid 7-tiden för att lägga oss och sova igen. klockan 03.45 var det dags att stiga upp igen och gå ner till tåget för att hinna med flyget. var knappt så vi hann med flyget denna gången också så vi fick löpa några gånger (jag som inte sprungit på säkert 4 år!). Nästa gång stannar vi i alla fall en vecka så man slipper stressa.

och imorse fick min älskling gå upp vid 4 igen för att åka till allingsås. känns deppigt idag för jag saknar honom redan och sverige-regn är inte lika skönt som london-regn. han är världens bästa pojkvän och ni som väntar på att han ska bli ledig kan glömma det för jag tänker aldrig släppa honom.





finns det någon roligare bild än denna?

Kommentarer
Postat av: sanna

haha. vad är det här för boris bild?

2010-03-22 @ 17:55:00
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Linda

haha den togs på madame tussauds. asful! nicke ser helt väck ut

2010-03-23 @ 10:47:28
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0