8 Mars

nu är jag nästan människa igen.
helgen som var har varit grymt rolig! i lördags kom sanna och plockade upp mig vid 11-tiden, vart ganska förvirrad över min packlista jag fått dagen innan (handduk, bikini, en påse bröd, vattenflaska, två par sockar och hårspray). vi åkte mot skövde och stannade utanför arena. Fick på mig en ful frigolithjälm, en mantel och en kattmask av mina snälla vänner som stog utanför och väntade på oss. sen vart det dags för öl och bowling, som jag så klart förlorade. drog oss ner mot staden och åt på riviera, hela tiden med min fina utklädnad som folk verkade tro att jag gick i jämt för det var inte mycket till reaktion när man spatserade berusad och lycklig genom skövde.
utanför pressbyrån blev jag kidnappad och slängd i bagageutrymmet på en bil. hörde sanna säga något om en isvak och frågade mig om jag hade mina ridbyxor med mig(?). jag fattade noll men till slut stannade bilen utanför vad jag trodde var ett stall eller fias hus. fick av mig ögonbindeln och såg att jag hamnat där vi började - i våran lägenhet. trodde jag hade överlevt hela dagen med bara en liten pinsamhetslampa lysandes i pannan men så var inte fallet. Sanna sa att vi skulle gå ut och att jag var tvungen att klä upp mig lite, sagt och gjort. under kvällen droppade varenda människa jag någonsin känt in genom dörren för att gratulera mig. tyvärr hade jag då redan passerat gränsen för vad en Lindahjärna klarar av att ta in på en dag så vid 10-tiden somnade jag så fint och stilla (haha) medans folk fick underhålla sig själva.

Det var lätt den roligaste kvällen jag någonsin varit med om!
Tack <3


Och nästa helg bär det av till London med min älskling!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha!



Ska jag vara ärlig kommer inte jag ens ihåg alla som var hos dig! :D

2010-03-08 @ 12:13:11
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0