8 juni

två dagars ledighet efter en hård helg. i fredags var det tjej-inflyttningsfest hos hanna. några tjejer från klassen samlades och drack gott och tog igen gammal tid. det känns inte som att det är mycket som förändrats ändå? vi är alla samma människor, trots att det gått ett år.
Lördagen spenderades med bästa Sanna i göteborg! 6 timmars väntan utanför insläppet på green day var lätt värt det. en grymt uppträdande! går inte ens beskriva känslan...
Söndagen var vilodag och fotbollstittande med jenny. vi varken förstog eller tittade så mycket på fotbollen, bara tog igen lite tid :)

Igår var jag duktig och städade lägenheten, diskade, tvättade, lagade mat (hasselbackspotatis, fläskfilé och rödvinssås. det trodde ni inte om mig va?) hann till och med göra kladdkaka innan nicke kom hem från matchen.
Idag har vi varit på begravning hela dagen. det var jobbigt att se alla så ledsna men livet går vidare, vilket man tror det eller ej...

i helgen åker jag och niklas till göteborg och sover på hotell. blir en heldag på liseberg och en heldag på stan. helt underbart, precis vad jag behöver nu! handla och bergochdalbanor är det absolut bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är bäst!

2010-06-10 @ 13:00:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0