28 juni

ibland när jag sitter ensam i lägenheten vill jag bara spy på alla lyckliga sambos och kära människor. känns lite egoistiskt och jag är verkligen avundsjuk, för jag vet att jag var precis likadan för ungefär två veckor sen. dom där småsakerna man säger att man hatar, "åh han diskar aldrig." eller "när toapappret är slut byter han aldrig rulle", är dom sakerna som betyder så otroligt mycket när dom inte händer längre. och det är faktiskt dom sakerna som är så himla söta! jag tycker ju inte direkt att jag själv är söt när jag inte orkar diska och kollar på tv istället.. det är bättre att vara två, inte bara för att slippa ensamheten utan för allt det runtomkring som kan driva en till vansinne.

igår åkte jag till tibro och badade i örlen med jonis och gustavsson. det kändes som att det var sommarlov när man låg på stranden tills på kvällen och sen åkte och käkade gött innan man begav sig hemmåt. hörde hips don´t lie på radion och fick nästan för mig att jag var 15 igen. sånna dagar får jorden att fortsätta snurra, oavsett vad som hänt.




I'm just gonna take a minute and let it ride
I'm just gonna take a minute and let it breeze
I'm just gonna take a minute and let it ride
I'm just gonna take a minute and let it breeze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0