27 juni

njuter av sommarsolen i tidan. hade saker och ting varit annorlunda kanske jag hade suttit och mått skit i smögen för tillfället och bara längtat hem. men det gör jag inte, och jag trivs.
I torsdags hade jag som sagt ingen bra dag över huvudtaget. allt var jobbigt och gick emot mig men som tur är har jag världens bästa kompisar! åkte hem till hanna och ventilerade mig lite i solen och sen åkte jag till tibro där det blev grillning och öldrickning.
fredagen spenderades hemma hos sannas bror. har så otroligt roligt med min lilla sanni när vi väl ses :) bonnafester är alltid dom bästa!


Nästa helg blir fullspäckad och det känns så jävla götttttttttttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0