2 juni

hur mycket ska man egentligen ge upp för sin pojkvän/flickvän? Jag är helt kluven i den här frågan.

Jag och Niklas var i måndags och kollade på lägenhet på kilbacken. den var jättefin och bra läge och alltihopa, den var större än den vi har nu och var bara aningen dyrare. Jag var överlycklig och hade redan i huvudet börjat möblera och tapetsera om, men sen kommer niklas med chockbeskedet "jag vill inte bo i skövde".

Jag är trött på resvägen och isoleringen som blir för mig här i mariestad medan niklas trivs som fisken i vattnet - nära till träningar, kompisar, mamma och pappa...
Så vad gör man då för att båda ska bli nöjda? Jag tycker att nu har jag faktiskt bott i mariestad med honom ett tag, kan inte han flytta med mig då? I värsta fall har vi sagt att vi får bli särbo för jag är verkligen sjukt trött på mariestad och han är av någon anledning helt ointresserad av skövde.






Jag blir så himla trött.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det löser sig sötnos :)

2010-06-03 @ 12:54:14
URL: http://beek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0