17 Juni

vaknade imorse av att nicke skulle ringa och sjukskriva sig, tur för mig tänkte jag, då kanska jag kan sova lite längre än till 8 för en gångs skull.. så när jag till slut vaknat åkte jag till frissan och fixade till håret. det är samma sak varenda uppbrott; klippa sig, köpa nya skor, köpa en ny garderob och fixa naglarna. det är inte billigt att bli dumpad! sen kommer jag i alla fall tillbaka till mariestad och ser att niklas köpt en ny cult design ljuslykta och just i den sekunden brast allt.  hur fan kan han med att köpa nya saker till våran gamla lägenhet när jag inte ens är helt ute än?? jag stör mig på att jag älskar cult design och att han aldrig tyckt om det. jag har ibland skrapat ihop mina sista slantar för att kunna köpa något sånt och han kan bara gå och göra det sådär. som om det inte kostade någonting och inte var en big deal alls att den står på exakt samma ställe där jag hade min ljuslykta. det verkar som något litet men att veta att han går runt och köper en massa nya saker gör allting så mycket jobbigare, vartenda spår av mig är ju borta snart. jag VILL att det ska se tomt ut när jag är utflyttad för då kanske han faktiskt märker att jag är borta och inser vad det är han missar....





ibland önskar jag att jag skulle bli påkörd av någon rattfull människa och slå i huvudet så hårt att jag tappar minnet. inte hela minnet men i alla fall dom två senaste åren och lite till. helst utan att få några andra skador och sånt. Och i detta läget, mina nära och kära, är det den bästa stunden för er att ljuga för mig på. bränn alla bilder på mig och niklas och radera alla nummer. säg att jag levt ett lugnt liv med min katt elvis som jag köpte själv och låt mig, för guds skull, aldrig mer åka till mariestad. Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

älskade du.. :( förstår hur du känner dig, verkligen!

2010-06-17 @ 16:27:44
URL: http://beek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0