15 juli

och så var dom bara två...

igår åkte jag och marcus cabbe ner till örlen med robert och matilda(?). det fläktade varmt och till och med vattnet var skönt trots att jag är lite badkruka. det gick bara inte att sluta njuta av dagen och att undra varför i helvete jag inte tog någon semester? det är svårt att förklara men ibland så kommer det bara sånna där stunder med maximerad njutning (som inte innehåller sex) när solen skiner och man är med dom bästa omkring sig.
fick åka hem runt halv sjutiden för att jag lovat malin att hämta en kaninunge som hon hade fått för sig att hon skulle ta hem utan att fråga mamma eller pappa. det var kul med reaktionerna när det helt plötsligt hoppade en kanin till i burarna utanför. men pappa tyckte det var roligt så idag hoppar den fortfarande kvar där ute.
Pontus hade sina kompisar hemma så vi satt ute på altanen och tjötade skit ett tag. jonis och gustavsson tittade förbi, bara sådär spontant som är så roligt. pratade om tiden på tidanskolan, kommer ni ihåg pogg, pokémonkort, brottning på stocken, eller snöbollskriget på fotbollsplan dit man aldrig vågade gå? kom också fram till att en kräftskiva framåt augusti med både mina kompisar och pontus kompisar kanske vore något. vore kul med något stort och annorlunda.


tror det är dags att sluta lipa nu.

Kommentarer
Postat av: Belinda

BRA LINDA !! :D .. kräftskiva gillar jag ;)

2010-07-15 @ 22:15:06
Postat av: Linda

haha bra;)

2010-07-16 @ 14:19:32
URL: http://jagkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0