10 januari

söndag igen och för första gången i mitt liv ska jag leva ensam fram tills på torsdag när niklas kommer hem igen. det känns ovant och jag tackar mig själv för att jag valde att flytta in här och inte fick för mig att bosätta mig ensam någonstans, för nu behöver jag i alla fall bara vara ensam på veckorna. allvarligt talat så vet jag inte ens om jag kommer överleva tills på torsdag, eller kan man leva nästan en vecka på bara smörgåsar och makaroner? förmodligen inte och det är därför Valentino kommer bli min bästa vän...
vi hade i alla fall inflyttningsfest i fredags och det var riktigt kul, roligt att så många kunde komma :)

imorgon jobbar jag kväll. går tydligen maginfluensa på ekedal för tillfället så hoppas starkt på att mitt immunförsvar klarar av det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0