25 Januari

sitter här och gömmer mig i min ensamhet och skäms lite över min godtrohet. det ringde på en mysko-man förut som undrade om jag var Pettersson, nepp svarade jag för han ligger ute fram tills på torsdag så det är bara jag här. då började han fråga mig lite smått om vad jag jobbar med och när jag svarade så ärligt jag kunde så kom han på att det var PRECIS en sån som mig som han ville prata med, var det okej om han fick komma in fem minuter? jag sa att jag inte hade tid men att han kunde komma tillbaka om två timmar. Så nu sitter jag här och målar upp en massa historier då han kommer in hit och mördar mig, eller gör inbrott för att han vet att niklas inte är hemma förrän på torsdag. jag kunde lika gärna gett honom nyckeln och hjälpt honom att bära ut tv:n..

idag på jobbet har det gått bra. jobbade på det nya stället och det var riktigt kul!
i helgen var en tjejkväll inplanerad men den tjejkvällen slutade i martins badtunna med kanske tio killar i olika åldrar. men som alltid med mina trogna vänner blev kvällen lyckad ändå :)

Så nu ser vi fram emot den femte! 

Kommentarer
Postat av: sanna

så gör du aldrig mer linda!!!

2010-01-26 @ 09:59:13
Postat av: Linda

nej jag tror att jag inte öppnar nästa gång det är någon som ringer på som jag inte känner :P

2010-01-26 @ 17:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0