18 januari

sov i tidan inatt så nu sitter jag här och inte vet vad jag ska göra. börjar jobba kvart i fyra och slutar halv tio så sover här i alla fall en natt till.
i helgen har vi varit hos elin i karlstad och det var riktigt roligt! får hoppas att vi blir ditbjudna mer gånger :) vann över niklas på bowlingen första serien och det tänker jag minnas för tid och evighet.

igår åkte nicke till allingsås igen och det känns såklart tråkigt. det är svårt att hinna med allt man vill göra tillsammans när man bara ses på helgerna, man får prioritera bort så mycket annat. men hoppas på att han snart får börja jobba i skövde...
i veckan är det jobb som gäller, ska även försöka hinna träffa hanna och sanna om det finns någon tid över. i helgen fyller bror min 18 och då blir det kalas, så denna veckan är precis lika fullbokad som den förra. tiden går fort nu för tiden, det är redan snart 3 veckor sen det var nyår och ungefär lika längesen som jag flyttade hemifrån. jag minns inte att tiden gick såhär fort förra året? men det kanske var på grund av att skolan segade ner tiden till max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0