2 februari

i helgen när jag jobbade delad tur gick min bil sönder. den vägrade starta för andra gången nu i vinter... jag ringde pappa och han fick fixa hem bilen på något sätt och jag fick låna våran vita 740 att köra i medans han lagade lilla pärlan. det har gått jätte bra att köra den bilen men igår när jag skulle till jobbet så körde jag så klart fast, på parkeringen! under tiden då jag satt där och inte hade en aning om hur jag skulle komma loss åkte det förbi på ett ungefär 50 bilar som hade så bråttom att dom inte kunde stanna och hjälpa mig att putta. efter kanske 10 minuter kommer dock min räddare i nöden - en kille med gul snöskottare, och försöker få loss mig. men det går inte det heller så till slut fick pappa komma och dra loss mig. pinsamt men sant.
slutade 23 igår och skulle åka över tidan för att hämta mina blommor som jag lämnat inne så att dom inte skulle frysa i kylan. tänkte backa ut men fick inte med mig ena backspegeln för den hade fastnat i huskanten/stuprännan när jag utan att märka något dratt emot där och dratt sönder backspegeln. otur eller okunnig? det enda jag vill nu är att få tillbaka min golf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0