15 februari

idag är det måndag och jag tycker att tiden bara flyger förbi. Hanna berättade för mig att 7 av deras kompisar ska ha barn nu, är det dags för mig också snart? jag är ju själv bara ett barn.
helgen har i alla fall varit bra. Niklas kom hem tidigare i torsdags och i fredags jobbade jag på kvällen. lördagen spenderades i skövde och sen hos stoffe och jenny som hade inflyttningsfest tätt följt av utgång på björnes. På söndagen (alla hjärtans dag) var vi mest slöa men lyckades ändå släpa oss iväg till Luna för att äta lyxmat. Har blivit uppvaktad hela helgen av min älskling så det känns rent ut sagt för jävligt att han är tillbaka i allingsås nu! Fick i alla fall en extra natt med honom inatt och det gör faktiskt väldigt mycket :)
hela nästa helg jobbar jag utom på fredag och då är det kalas som gäller.




     <--  Han är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0