om du repar upp historien, fast den är så dum

tanken på att få välja nya tapeter, att möblera en stor luftig trea med fina möbler och en carpe diem säng får mig att glömma lite...
Men jag minns ju fortfarande hur det är varenda gång. du lever i din cirkel och jag är fast i den, vilket jag vill eller ej. historian spelas upp om och om igen och jag vet så väl hur det slutar varenda gång, men den här gången vet jag inte om jag kommer klara det.
jag vågar inte längre. jag vill så gärna men jag är helt livrädd.
så länge jag strävat efter det här men vad händer en fredagkväll när jag jobbar? hur vet jag att du inte ljuger för mig igen? (eftersom du aldrig berättat för mig när du varit otrogen, bara ljugit om det). hur reagerar jag den här gången när alla "våra" saker delas upp och jag ännu en gång får reda på att du haft sex i "våran" säng i "våran" lägenhet?men det betyder ju inget, du var ju bara jävligt full och nu vet du att du vill ha mig igen.
så då är vi tillbaka på ruta ett igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0