8 augusti

ville så gärna ringa dig och berätta hur allt är just nu men vågade inte. jag orkar inte höra att du inte saknar mig och att livet är så himla mycket bättre utan mig. ville åka hem och lägga mig i badkaret hos dig och låta dig hålla om mig men gråter bara så fort jag tänker tanken. du kommer inte tillbaka den här gången va? jag var visst inte den rätta och du älskade mig visst inte så mycket som du sa... jag är så rädd för att höra dig säga det att jag hellre inte pratar  med dig alls än att få höra sanningen igen. jag lever i min drömvärld där du fortfarande betyder allt och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den... jag är den naivaste människan som vandrat på denna jord, tyvärr.

54 dagar sedan jag flyttade ifrån dig och vi bestämde att börja våra egna liv. 7 veckor sedan, två månader och jag har inte kommit någon vart.




Baby please come back
It wasn't you
Baby it was me
Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano
All I know is
I love you too much
To walk away though

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0