4 augusti

har väl aldrig någonsin bott  i en sån stökig lägenhet som nu. ser liksom ingen vits i att städa eller diska när inte niklas kommer hem och berättar för mig hur duktig jag varit..
att duscha är tråkigt för det gjorde vi alltid tillsammans förut. även om han duschat på träningen så gjorde han det alltid en extra gång bara för att få duscha med mig.. och att laga mat ska vi inte ens tala om. tror jag har lagat mat 3 gånger sen jag flyttade hit. det är tråkigt att inte ha någon att prata och skoja med under tiden och det är tråkigt att äta själv. baka gör jag heller aldrig längre, vad är vitsen när man får äta allt själv?
sova är tråkigt för att du inte finns där och håller om mig, titta på tv är tråkigt för att du inte sitter bredvid och tjatar om att du vill se på fotboll, gå hem från jobbet är tråkigt för det finns ingen som möter mig och pussar mig vid dörren, att vara borta är tråkigt för det finns ingen som ringer och är orolig på fredagarna.....


det var roligt ett tag men nu hatar jag mig själv för att du klarar dig bättre än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0