26 augusti

mår så illa av alla förhållanden. jag vill inte höra hur söt din pojkvän är och hur mysigt ni  har det som sambos, jag skiter fullständigt i alla gulliga sms du får och hur nykära alla verkar vara precis just nu. jag struntar i att hösten är på väg och att det är då ingen vill gå ut utan bara ligga hemma med tända ljus i ett varmt bad och se på film medans löven trillar av utanför. jag struntar i att julen kommer förr eller senare och att det inte blir något gemensamt julgransletande eller att ens vakna tillsammans med någon på julafton. jag sparar in så förbannat mycket pengar på att inte köpa någon julklapp som ändå aldrig används, och jag sparar så mycket energi när jag inte är med på all kärleksskit (som för övrigt aldrig kommer hålla på så för alltid ändå), att ni kommer undra varför ni aldrig var singlar den ensammaste tiden på hela året.

Kommentarer
Postat av: Sanna

? :/ här var de inte positivt. tycker vi ska ta en myskväll och prata snart, känns som du behöver det <3

2010-08-26 @ 22:27:45
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0