24 augusti

känns hemskt att säga men hatar att inte kunna gå ut i alla fall två dagar på en vecka. har väl börjat tänka i spararbanor men att bryta gamla vanor är svårare än jag trodde. bara gå ut torsdagar (om ens det), jobba så mycket som möjligt och sluta för guds skull inte tänka på thailand! en hel månad med sol, slappande och fest känns rätt gött med tanke på att jag inte fick någon semester i år. så om jag är tråkig nu så kommer jag gottgöra det genom att, hmm... ha grymt kul med jenny i thailand!

Men något som inte räknas in i sparandet är tatueringen som görs 1 september. Jag kommer säkert lipa, svimma och spy under den tiden som det tar men är jag så dum och ska ha den på revbenet så får jag väl skylla mig själv :) det är i alla fall någonting jag vill göra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0