18 augusti

bestämde mig för att lägga alla problem på hyllan för ett tag och bara fokusera på mig själv och vad jag vill (precis så som du gör). och förvånansvärt nog fanns det visst ett liv utanför dig och mig. gjorde en snabb koll på kontot men bestämde mig för att ignorera dom siffrorna. bokade tid hos frissan och tatueraren. började kolla lite smått på andra lägenheter/jobb/utbildningar främst i göteborg och kollade upp en 4 veckor lång thailandsresa.

det jag behöver är att komma bort och få annat att tänka på. jag vill inte riskera att träffa dig någonstans, egentligen någonsin, så länge du inte är helt säker på att vi ska försöka igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är bra Lindus <3

2010-08-19 @ 09:43:46
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0