10 augusti

det finns en miljon saker jag vill göra men inte har råd med. saker som jag vet får mig att må bra. för jag hade en bild av hur det skulle vara att bo ensam, det skulle vara matchande allting (för sånt kunde ju inte niklas), det skulle se snyggt och modernt ut och det skulle alltid vara städat (bara för att visa att niklas har det så jävla fult och stökigt). men pengarna räckte aldrig till och utseendet på min lägenhet skulle man nog kunna beskriva med ett enda ord - loppis. det är sunkigt och sakerna jag köpt är billiga saker för att jag inte har råd med annat. städningen är glömd för längesen och det ligger kläder överallt, jag har inga lampor och inga tavlor.  
Jag hade bestämt för ett tag sen att elvis skulle få en kompis så han slipper sitta hemma så mycket själv, men har jag råd med det? nej.
jag skulle köpa ny tv för vem vill vara 20 år och ha en tjockis tv men det kan jag ju fetglömma.
jag ville åka utomlands nu till hösten men om 39 dagar blir jag lasrad och då kommer jag absolut inte få semester och pengarna räcker väl knappt till göteborg en helg.
jag ville tatuera mig NU och färga håret och fräscha upp garderoben för just nu känner jag mig själv som lika sunkig som min lägenhet.

blir det inte bättre snart säger jag upp lägenheten och flyttar hem till mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Fredirk

Finns för dig!

2010-08-15 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0