7 april

igår ringde det på dörren när jag slått mig ner i soffan för att inte resa på mig mer under kvällen. eftersom jag är ganska misstänksam mot oinbjudna natt-gäster nu för tiden så stängde jag av ljudet på tv:n (ganska dumt egentligen eftersom mitt syfte med att stänga av var att personen på andra sidan dörren skulle tro att ingen var hemma. men det är väl större risk att någon glömt tv:n på än att tv:n helt plötsligt slutar ge ifrån sig ljud när ingen är hemma?) och smög fram till dörren i min morgonrock för att kika i kikhålet. såklart höll personen i fråga för hålet, för vilken mördare skulle visa sitt hemska yttre i hålet om den snart skulle mörda någon egentligen... Jag hann stå och dividera några sekunder om jag verkligen skulle öppna dörren, blir jag mördad vill jag inte att min familj ska se mig i morgonrocken helt näck under, pinsamtpinsamt, men min nyfikenhet fick mig att öppna ändå.

Och där stog Niklas! Snön har äntligen smält så nu kan han börja jobba hemma igen. äntligen kommer det kännas som ett riktigt samboliv för oss :)

Idag har jag varit i stan med becca och köpt lite kattsaker. var riktigt kul att träffa henne igen och riktigt kul att se hennes lilla kattbebis. eventuellt ska vi kolla på katt nästa vecka men dom småttingarna är bara 2 veckor. klarar jag att vänta 10 veckor till på min katt? tveksamt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0