5 april

har haft några otursdagar nu. i fredags tänkte jag att jag skulle limma fast mina naglar lite men istället tappade jag flaskan och limmade ihop hela handen. försökte få bort det med både aceton och lacknafta men mitt super-braiga nagellim tålde visst det och vägrade släppa. fick till slut skrapa bort allt med en liten plastbit.
och sen igår skulle jag och Niklas städa. nicke dammsög och jag skulle torka golvet. slutade med att jag råkade tömma ut hinken, och en sån hink rymmer mer än man tror! så ett tag där fick vi plaska runt i ett vattenfyllt kök. tog ett tag att torka upp men nu är det rent i alla fall!

idag har jag varit ledig och niklas också så då åkte vi och hämtade den trasiga crosstrainern som jag tänkte träna lite med. ja, den var tyvärr trasig så det blir nog ingen trimmad kropp till stranden i år heller.... Nu får den stå där och samla damm ett tag som straff innan vi slänger den.

Ingen som har en kattunge till salu? vill ha en nuuuuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, det skulle du sagt tidigare, då kunde du fått nån av våra små :(

2010-04-05 @ 20:15:48
URL: http://mko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0