28 april

Jag har allvarliga problem.

hela veckan har jag varit en blandning av sjuk och arbetslös och idag kände jag verkligen hur jag började klättra på väggarna. lägenheten är städad, disken är diskad, tvätten är tvättad så vad finns kvar att göra? baka brukar jag göra när jag är rastlös men jag har fortfarande kakor och grejer kvar sen alla andra gånger.  nej nu jäklar ska jag gå ut och gå tänkte jag, röra lite på fläsket. så jag tog på mig och gick ut till närmaste affär och handlade en jacka och scarf. varför? jag vet inte, det satt inte ens helt hundra. Kan jag inte bara vara som normala människor och bara gå en sväng? utan att handla massa saker?

när Nicke har slutat sen ska vi in till stan och kolla på cykel. ska bli skönt att kunna cykla när man ska någonstans i sommar istället för att alltid ta bilen.






Att vara sambo är faktiskt bland det bästa som hänt mig. och det är ett stort plus att jag fått tag på världens BÄSTA sambo också :) det känns bara så rätt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, du behöver ju inte gå mot centrum ;) Du kan ju faktiskt gå åt andra hållet :D

2010-04-29 @ 10:11:54
URL: http://beek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0