22 april

Jag har inte ätit nått på hela dan. Och idag beror det faktiskt inte på att jag inte kan svälja, (halsen är faktiskt bättre idag, men antar att jag får äta den förbannade pencillinkuren ändå) utan det beror på ren lathet. fikade lite förut med Becca så helt tom i magen är jag inte men hur hungrig jag än varit så sitter jag snällt och väntar på att Niklas ska komma hem från jobbet så att han kan laga mat åt mig. Jag är som en hund som måste få maten framställd för att kunna äta. hundar kan inte öppna kylskåpet och servera sig själv och det kan inte jag heller tydligen.  Till saken hör den att när Niklas kom hem från jobbet skulle han bara visa sitt variga sår, plocka ihop sin väska och åka igen. Och även nu, när jag sitter här helt utsvulten kan jag bara inte gå och laga mat utan skyller över allt på min stackars sambos tränare. Hur kan man liksom lägga en träning på normal ät-tid? fyy.

Som straff till tränaren som förmodligen själv aldrig äter tänker jag nu äta smörgås. så det så.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fikade "lite"? Hahaha, vi hade ju hela köksbordet fullt av olika kakor, bullar och cheesecake ;) :D



<3

2010-04-23 @ 07:42:39
URL: http://beek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0