21 april

har varit en sväng på mitt favoritställe idag (var ett tag sen sist) och härligt nog hade jag fått halsfluss. Kanske är jag lat, kanske inte, men imorgon tänker jag vara hemma från jobbet och kurera mig. visst är jag rastlös, har trots allt varit ledig sen i lördags men är tveksam om jag orkar jobba en hel dag med bara lite nyponsoppa i magen. jobbar i alla fall helgen så helt arbetslös blir jag inte :)

idag klippte jag av mig en bit till av håret. känns faktiskt rätt bra med lite förnyelse!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Man är INTE lat när man stannar hemma ifrån jobbet när man har halsfluss som ursäkt :P :D

2010-04-23 @ 07:36:49
URL: http://beek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0