15 april

after all we’ve been through love is still around in the dark


Var duktig och bakade cheesecake igår så idag bakade jag bullar. när jag har tråkigt och är för ensam för att gå ut i solen så bakar jag, det är i alla fall ett gott tidsfördriv. önskar jag kunde fått för mig att träna eller nåt istället...
Någonting jag verkligen ser fram emot är marcus fest på lördag. ska bli grymt kul att förfesta med tjejerna, klä på sig lite fint och gå ut bland roligt folk. tyvärr får jag väl sova ensam eftersom nicke är på läger i helgen så mitt största problem i helgen lär vara; vem ska hämta pizza åt mig dagen efter?

imorgon får jag lite sovmorgon vilket är tur. är inte van att gå upp innan sju 6 dagar i rad, trots att man alltid gick upp tidigt i alla fall 5 dagar i rad när man gick i skolan. i sånna här lägen är det grymt skönt att ha ett sånt jobb som man har, och kunna jobba lite varierade arbetstider.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hade också tänkt att baka cheesecake idag :) till mamma för hon fyller år ;)

2010-04-16 @ 08:31:38
URL: http://beek.blogg.se/
Postat av: sanna

sova själv? :( trodde sanni skulle sova hos dig..

2010-04-16 @ 09:27:03
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Linda

Det klart att sanni får sova hos mig :) då har jag ju en pizza hämtare ;)

2010-04-16 @ 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0