13 april

grymt skönt väder ute idag men just idag orkar jag inte resa mig ur soffan. önskar att jag hade en balkong så man kunde fått lite frisk luft men icke.
personalen på solgården är i danmark så idag var ví bara vikarier, och chefen var så snäll att hon satte helgbemanning. 1 av oss fick gå hem efter frukost, alltså var vi tre vikarier på 20 boende. kort sagt är jag helt slut.

I söndags var vi och tittade på våran lilla söta kattunge. än är den för liten för att ta hem men jag längtar så sjukt mycket tills man har en liten bebis här som sällskap!

trodde att jag och Niklas skulle ses mer nu när han jobbar hemma men så blev det visst inte. det är fotboll/krattning/match/kompisar som står högst på prioriteringslistan nu. Kan säga att vi faktiskt ses mindre nu än när han låg ute..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är så ibland linda. Jag om någon vet hur det är. Det är bara att ta vara på de stunderna man har. Man lär sig att uppskatta dem ännu mer..

<3

2010-04-14 @ 09:28:29
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja du har nog rätt :) men det är ganska skönt att vara sambo då, för då sover man i alla fall nästan alltid tillsammans :)

2010-04-14 @ 14:38:16
Postat av: Sanna

Ja om man ändå hade varit det under de jobbiga perioderna! :) Men snart så..

2010-04-15 @ 11:34:46
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0