17 september

det fanns två ärliga själar som erkände att dom läser min blogg igår men det är fortfarande 7 okända kvar? kliv ut i rampljuset! det sämsta med blogg.se är att man inte kan se vilka ni är.... men jag skriver ju inte mina allra innersta hemligheter här, även om jag blottar mig ganska mycket, så fortsätt läs ni om det är underhållande :)
 
igår var jag precis slut när jag kom hem från jobbet och lika trött var jag imorse. övervägde starkt att stanna hemma men lyckades ändå på något konstigt vänster att komma iväg till stan. väl där gick dagen fort som satan, hade min förföljande konkurrent på samma avdelning så jag fick tåla att bli nersprutad med såpa och att bli i-lurad sukketter (eller vad det nu heter). men det var värt det, jag vet att någon dag får han igen.
efter det träffade jag Hanna på stan där vi försökte hitta nya kläder att ha i helgen. men allt som finns nu är höstkläder och jag är fortfarande kvar i sommaren antar jag.
imorgon jobbar jag i tidan och efter det vet man aldrig vad som händer. ser i alla fall fram emot lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0