23 september

idag är det onsdag och igår var jag ledig vilket var behövligt. helgen har gått bra, i lördags bar det hem till hanna för singstar och öl och sedan åkte vi vidare till skara där hanna och jenny hade någon annan förfest att vara på. efter det gick vi till oktoberfesten och det var grymt kul! råkade sova hos dig men det är så lätt sånt där. att ramla tillbaka lite ibland , man är väl inte mer än människa? men det gick bra och jag mår bra. söndagen jobbade jag och måndagen likaså. igår hade jag och hanna en slappardag igen med O.C. det är skönt att få gotta sig i andras bekymmer ibland. sen åkte vi i alla fall på bio med stenis och emil, tittade på flickan som lekte med elden som så klart var grym. tanken slog mig några gånger att senaste gången jag var på bio så var det med dig och då blev vi ihop dagen efter det. tänkte på att vi pussades och höll varandra i handen, därför trodde jag att jag skulle få bryt när alla i hela biosalongen verkade vara kära och satt och pussades. men det klart att alla andra inte ska behöva leva i celibat när jag själv gör det.
ikväll blir det dags för jobb igen för mig och hanna och jag hoppas att vi hamnar på samma sida så vi får jobba ensamma. det är faktiskt riktigt kul att ha så mycket ansvar som man har när man är ensamma vikarier.
har pratat med marcus om våra flytta-ihop planer och det verkar som att det går bra. marcus väntade på någon villa i mariestad som man kunde hyra och jag är absolut inte sen att säga ja till det! jag tror det skulle fungera bra att bo ihop med honom och det komme vara så jäkla skönt att ha något eget. 
och planerna med att åka utomlands går också fint. det var tydligen ett mindre gäng som ville åka till Kenny i november och hälsa på honom så det finns mycket att se fram emot nu! saker och ting börjar ordna upp sig även om det kanske inte blev som jag hade tänkt det. det var ju egentligen du och jag som skulle flytta till villa och du och jag som skulle åka utomlands. men jag börjar förstå att vi inte passar ihop just nu, jag vill leva mitt ungdomsliv ett tag till men jag ser fram emot att kanske, någon gång framöver, bli din igen.


"även om man varit ihop och gör slut så finns det vissa par som alltid är ihop ändå, utan att vara tillsammans. i slutändan handlar allt om dom i alla fall. som magneter som inte kan hållas ifrån varandra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0