28 september

nu är helgen över och det är måndag. veckorna går sjukt fort nu för tiden, när man gick i skolan visste man i alla fall vilken dag det var eftersom man var ledig på helgen men nu när man  jobbar helger också har man inte en aning. men idag är jag säker på att det är måndag.
lyckades dra på mig min favoritsjukdom i torsdags så helgen  skulle egentligen blivit lugn men som vanligt kan jag bara inte slappna av och vara sjuk. i fredags åkte jag hem till johan på förfest och sen bar det iväg till dansbandsgalan (eller nått) i lidköping. på lördagen åkte jag och hanna till sandra i skara och sen gick vi ut i lidköping där veronica maggio spelade. när vi åkte hem till hanna på natten  hade koffe tyvärr efterfest till klockan 4 så det blev inte så mycket sovande den natten heller. igår fick jag jobba kväll och idag är jag ledig! ska försöka pallra mig in till stan för att kika på vinterjacka och söka till högskolan tänkte jag.

har känt mig lite irriterad på alla eftertänkare den här helgen. varför inte bara strunta i  att tänka någon gång ibland? när jag -världens mest eftertänksamma människa som ser hundra olika problem i någon som egentligen är rätt , stänger av hjärnkapaciteten så kan väl alla andra bara följa med? hur svårt kan det vara att leva lite för stunden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0