18 september

slutade vid 3 tiden idag och eftersom jag är världens snällaste vikarie har jag gått med på att jobba imorgon också. 9 dagar i sträck blir det och redan nu är jag helt utpumpad. imorgon jobbar i alla fall jag och hanna ensamma på avdelningen och det kommer säkert bli kul :)
så idag blir det lugnt och det gör mig faktiskt ingenting... hanna kommer ikväll sen när hon slutat och sover över.

har funderat hela dagen på om det var någon som sov hos dig inatt. jag vill inte det här mer, vill egentligen inte ens veta vart du är någonstans. ibland önskar jag att jag aldrig träffat dig, att jag aldrig åkte till brännebrona när martin gjort slut med mig och att jag aldrig bjöd dig på min fest. undrar vad jag hade gjort nu i så fall?
jag hatar helgerna utan dig, nästan lika mycket som jag hatar att jag tänker såhär fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0