15 september

idag har jag jobbat i skövde och det gick super! jobbade kväll igår och dag idag. börjar hitta lite rutiner och det är faktiskt riktigt kul. tror det är lätt att fastna på samma ställe bara för att det är smidigt egentligen, men jag tycker jag gjorde ett bra val i att börja jobba där också.
efter jobbet åkte jag hem till frida och tjötade skit. det var längesen jag träffade henne och det var riktigt roligt :)

Nu är den jobbigaste biten över. Jag har konstaterat att vi inte kan vara  vänner över huvudtaget eftersom jag inte klarar av att du träffar andra. från och med nu ska vi inte prata mer och inte träffas och konstigt nog så känns det jävligt bra. jag vet att du inte är värd allt det här tjatet och jag tycker faktiskt riktigt synd om din nästa flickvän om hon ska behöva stå ut med samma sak som jag gjorde.
nu när detta väl är sagt så känns det riktigt spännande att bli singel igen. jag har saknat pirret i magen och det senaste har det faktiskt känts bra att tänka på andra.




det här ska bli ett bra 2009.
så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0