13 september

idag är det söndag och jag tycker allt att jag har utnyttjat helgen bra. i fredags ringde poolen klockan sju  och ville att jag skulle gå introduktion i skövde, det var bara att masa sig upp ur sängen och bege sig in till stan. dagen gick helt okej, allt var så himla mycket annorlundare än i tidan men det  ska nog gå bra. snart kommer man väl in i rutinerna där med. vid 4 tiden fick jag sluta och då begav jag mig hem till hanna dit senare fia och sandra kom. vi började förfesta och sedan åkte vi bort till lööda där göteneborna väntade. tjejerna var sugna på utgång men det var inte jag så dom begav sig till lidköping medan jag stannade kvar med pojkarna. kvällen gick i alla fall snabbt. när jag åkt hem till hanna dagen efter igen blev det O.C. hela dagen fram till 9 tiden ungefär när vi kände att det var dags att göra något åt våra sorgliga liv. tog ströget förbi martin för att hämta min borttappade jacka och sen gick vi på ölen igen. det gick segt men det gick. var hos hannas granne först men sen gick folket vidare till Hanna för att fortsätta där. I ärlighetens namn låg jag och hanna i sovrummet och tittade på O.C. medan dom andra satt i vardagsrummet och drack (jag är fast igen). jonis och gustafsson kom och underhöll oss framför tv:n ett tag men dom förstog nog inte riktigt vitsen med världens bästa serie.
imorse ringde poolen igen och ville att jag skulle jobba ikväll så det var rätt gött. idag är det i alla fall i tidan där saker och ting är som dom alltid har varit :) sen har jag haft  turen att få jobb hela veckan på lite olika platser så än kan jag inte känna paniken över att inte ha något att göra på dagarna.

det känns riktigt bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0