1 september

det gör ont i magen när jag vaknar. det går bra på dagarna eftersom det finns så mycket annat att tänka på men just på morgonen när man vaknar själv och allt som hänt hinner ikapp en så lägger det sig som en klump i magen. tänk om vi inte är tillsammans imorgon? det kanske är idag det tar slut... är det henne du tänker på när du tittar på mig....? kommer det här hända igen? jag fick i alla fall sova hos min älskade hanna igår. hon är guld värd! hennes katt däremot är ett slag för sig... vi tog en heldag på stan och köpte nya kläder tills på lördag, allt ska vara nytt då, ska till frissan imorgon. efter det åkte jag hem och åt och senare åkte jag till sanna. det var längesen jag träffade henne och det märks att hon känner mig utan och innan. hon säger att någonstans i mig finns den gamla Linda, bara hon kommer fram lite så kommer jag klara mig utmärkt. efter det åkte jag hem till marcus, också en människa jag saknat mycket den senaste tiden. jag kan i alla fall inte säga annat än att mina kompisar är världens bästa.
nu antar jag att det bara är att bita ihop och vara som vanligt, hur konstigt och jobbigt det än känns. än så länge är du min och det är väl allt som betyder något....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0