26 oktober

just för tillfället känner jag bara för att döda någon. vad tänker folk med nu för tiden?
faktum är att jag nog blev mer arg den här gången än när det hände mig själv. 
 
för när sånt här händer känner jag bara ännu mer att jag aldrig någonsin mer vill ha något mer med dig att göra, det är liksom inte värt det.  och när jag tänker på den kvällen och helgen efter det så vet jag att en olycka inte händer två gånger utan att det finns en bakomliggande tanke. du kanske var med henne nu i helgen också, vad vet jag? hur mycket jag än försöker lura mig själv så vet jag att en olycka absolut inte händer 3 gånger.
det är delade tankar nu för jag vet att den personen jag blev ihop med inte är den personen som du är nu. den personen jag träffade älskade att vara med mig, hörde alltid av sig och skulle aldrig ens drömma om att vara med någon annan medan den personen du är nu faktiskt inte ens är värd att titta åt. det är väl det som är jobbigt, för jag saknar den gamla du och den kanske aldrig kommer tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0