11 oktober

Mitt enda fritidsintresse är över. Sista o.c boxen är avklarad.. Hur ska jag klara mitt egna liv utan cooper-intriger och drama-varje-dag-principen? det är en riktigt bra fråga och jag antar att det bara finns ett svar: försöka få tag på alla greys anatomy avsnitt och börja om från början.
Igår jobbade jag kväll på ekedal, skulle egentligen gjort det idag också men fick jobba dagen istället. så imorgon har jag sovmorgon och sen går jag på kvällen igen. önskar något innerligt att jag någon dag vinner hundra miljoner på en lott och bara kan jobba när jag känner för det. underbara tanke....
fredagen som skulle bli så grymt kul ska vi inte ens prata om. jag hade kul.

fick en bild från nicke-jävel idag. blått vatten, sol och folk i badkläder. jag är inte avundsjuk eller så, men jag behövde i alla fall inte skrapa rutan idag. så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0