8 oktober

vad trött jag blir på att alla roliga ställen som var öppna för bara några veckor sen stängt. lördagar är till för folk över 21 och fredagarna har liksom tappat sin dragning. olstorp, oktoberfesterna, gröna villan och bowlingen är dom ställena som saknas nu!
på grund av att jag tappat hoppet på min framtid inom poolen så har jag inte brytt mig om att pricka ur mig i helgen, dom ringer ju aldrig ändå. men där fick jag för det, lördag kväll och söndag kväll 18-22.30 i skövde känns jäkligt lockande när det var lördagen jag hade fullbokad.  men men, man tar vad som finns och tar förhoppningsvis igen den missade lördagen imorgon.
imorgon blir det mat på harrys med tjejerna och efter det får vi se vart man tar vägen  :)
idag har jag i alla fall jobbat vilket var skönt. behöver lite extra i plånboken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0