6 oktober

Sanningen är den att jag saknar dig idag,
även fast vi har bestämt att inte prata på ett tag.
Försöker bara tänka på att allting löser sig,
men gråter då och då när det känns som att jag behöver dig.
Det var mitt eget fel, jag kunde stannat och chansat
även fast jag inte kunde andas.
Men du ska veta att jag tänker på dig varje kväll,
vare sig jag sitter helt själv eller vacklar hem packad någon kväll
eller när som helst.
Kändes ganska hemskt för du ska veta att jag tänker på dig jämt.



igår hade jag en O.C. dag tills jag tröttnade på andras problem och stängde av. tog trippen hem till marcus som hittat en bil han ville köpa. käkade lite, och gick sen ut på en höstpromenad i mariestad.
fick inget jobb idag heller så det bär förmodligen hem till emil i eftermiddag. fick dock lite jobb om två veckor  men kommer aldrig klara av att gå hemma så pass länge! är ju rastlös så fort jag kliver ur sängen nu för tiden.
men snart är det jul igen och det brukar betyda att många vill vara lediga. man kan ju alltid hoppas att svininfluensan bryter ut snart också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0