5 oktober

Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
nu är det måndag snart
Och jag lever för ikväll
Sena nätter, tomma glas,
Femhundra skjuter upp problemet för ett tag (för stunden)
Men jag tror att alla snart
har fått nog av mig

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen är så sjuk
Vad har du gjort, för dig är det alltid helg
Och helgen måste ta slut

helgen har varit bra med lagom mycket intriger och denna gången inte från mitt håll. i fredags åkte jag till Hanna efter jobbet för att ha filmkväll. Kenny hade kommit hem efter  ett halvår i spanien så istället för filmkvällen tänkte vi åka till BJ och ta igen ett halvår. Hanna började göra sig i ordning och rätt som det var märkte vi att det var något fel på Jönsson (katten), han kunde inte gå på bakbenen, dregglade och hade svårt att andas. blev en sväng in till djursjukhuset där han fick röntgas och ligga med syrgas över natten. efter det besöket åkte vi hem till BJ i falköping och satt där ett tag.
På lördagen fick jönsson komma hem och planerna på att gå till oktoberfesten verkade inte fungera då hanna var tvungen att vara kattvakt. frågade nog varenda själ i min adressbok om någon ville gå med mig men icke. just den dagen  var alla bokade. fick i alla fall komma till våra snälla vänner i skara på förfest och kvällen löste sig riktigt bra :)
igår jobbade jag och efter det åkte jag hem till dig och sov. jag sover konstigt nog alltid bäst hos dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0