30 oktober

She's tired of problems that you caused her mind
Tired of all those lies in your freak show
Tired of being alone at night
being the lowest cat on earth

So Gloria steps out of the prison
Gloria's no longer the wasted disco girl
you've been dreaming about
Gloria alone now forever Gloria away in the air now
Gloria she's no longer your slave

igår ringde du och var ledsen och det gjorde verkligen ont i mig att hålla fast vid allt det jag predikat om. du kanske ångrar dig den här gången men det gör inte saker annorluna ändå. även om jag skulle vilja förlåta dig så maler det i huvudet om att ett misstag aldrig sker flera gånger.. eller gör det det? mina misstag har hänt flera gånger eftersom jag tydligen aldrig lärde mig utav dom första gången. kanske är vi precis lika dumma båda två och det kanske är det enda som håller oss samman just nu. vi tycker bara synd om varandra och saker och ting kommer aldrig någonsin att bli som dom var. allt är förstört nu och jag hatar att du har fått mig att börja tänka igen när saker och ting faktiskt gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0