29 oktober

Mendaci homini, ne verum quidem dicenti, credere solemus.


idag är det två månader sen och det känns bättre än någonsin.
tanken slog mig igår hur skönt det är att slippa allt tjat och bråk och oroligheter för att du skulle träffa någon annan. visst kan det vara ensamt att sova själv vissa dagar men då uppskattar man bara ännu mer när man väl har någon att sova med. och jag trodde att dina godnatt sms var speciella men det har visat sig att jag blir lika glad av sånna sms oavsett vem som skriver dom.
tänk att det skulle ta nästan två månader att inse att livet faktiskt är så otroligt mycket bättre utan dig. men jag ångrar inte att jag träffade dig så länge efter uppbrottet ändå, för hade jag  inte gjort det hade jag inte vetat att det bästa av allt bara var att lägga allting bakom sig. jag antar att man måste göra fel ibland för att veta vad som är rätt.

nu är det dags att börja leva.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va skönt att höra Linda :D det låter väldigt bra hehe..

2009-11-01 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0