28 oktober

igår var jag hemma hos hanna. vi köpte god mat, åt chips och dipp och tittade på film med kenny och koffe. delade soffa med kenny och så klart var jag tvungen att prata lite i sömnen... ikväll blir det jobb och likaså imorgon men i helgen har jag tagit ledigt. någon gång måste man ha roligt också!
missar tyvärr greys anatomy ikväll ...

jag trodde att det var du som ändrat dig, att du inte är den personen jag blev ihop med. men tänk om det var så att det är jag som ändrat mig? för nu ser jag allt det där alla andra såg när dom sa åt mig att inte vara med dig från början. du har alltid varit sån här medan jag helt plötsligt öppnat ögonen och ser vad alla andra sett, du var aldrig något att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0