20 oktober

idag jobbade jag 7.30-12.30. en  riktigt kort dag med andra ord men det får jag igen imorgon när jag går till 17.00. efter jobbet åkte jag och hanna in till stan och kikade, hittade en ny tröja och glömde resten jag skulle köpa...
när jag kom hem hade jag fått kallelsen till urologen, hade precis glömt bort att jag skulle dit så nu börjar jag bli lite nervös igen. dom får inte röra mig om jag inte är sövd kan jag säga. och när jag ändå är sövd kan dom gärna sätta in ett par nya tuttar också. det vore fint.
Pizzan  igår med Jenny gick bra, såklart hade du också tänkt att äta pizza med dina kompisar på precis samma ställe som  vi så jag och jenny fick gott gå till en annan pizzeria. ibland tror jag ödet leker med mig...


I don’t mind it
I still don’t mind at all
It’s like one of those bad dreams
When you can’t wake up
Looks like you’ve given up
You’ve had enough
But I want more
No I won't stop
'Cause I just know
You’ll come around
Right?

No I don’t believe you
When you say don’t come around here no more
I won’t remind you
You said we wouldn’t be apart
No I don’t believe you
When you say you don’t need me anymore
So don’t pretend to
Not love me at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0