19 oktober

Every night I go sneaking out the door
I lie a little more, baby I’m helpless


japp helgen var över och man kan inte annat än att skratta åt eländet. Pratade med Hanna förut i några timmar för att ventilera mig lite. Hon är bra, istället för att skälla på mig och mina misstag så skrattar vi åt allt. inte för att det kanske löser någonting men det känns bra för stunden, och just nu gör det inget om det bara varar ett litet tag. börjar nog lite smått att tappa kontrollen på vad som händer omkring mig så i helgen har jag lovat mig själv och min andra halva en del saker som måste följas. ska skriva ner dom och ha dom i fickan och plocka upp dom om frestningen blir för hård tänkte jag, för såhär kan det inte vara.
Snart ska jag i alla fall åka in till mariestad och käka pizza med Jenny :) ska blli trevligt,  var inte igår man träffade henne.
Under veckan har jag lite jobbtider, tack gode gud för det. en arbetslös vecka räcker för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0