16 oktober

idag är det äntligen fredag, även fast jag varit ledig näst intill hela veckan så kan jag inte säga annat än att det är något speciellt med helger. igår åkte jag hem till marcus för en snabb visit. vi kikade på hans bil, kollade på tv, käkade lite flöt och främst tjötade skit. han är en bra vän marcus, jag hoppas vi passar som framtida sambos.
 
imorse (eller rättare sagt tio över tolv) ringde emil och frågade om jag ville med och bowla ikväll i lidköping. självklart ville jag det och imorgon blir det eventuellt skara, eller krikelin, eller lidköping. har inte bestämt mig än men nått kul ska man väl göra.
inatt kunde jag inte sova igen, jag vrider och vänder mig och funderar över allt som hänt det senaste och om allt som inte hänt än. det börjar bli tröttsamt men jag kan bara föreställa mig hur andra har det just nu.
men jag antar att man någon gång kommer till en punkt då det är dags att bestämma om man ska fortsätta se bakåt eller börja blicka framåt och det kanske är precis dit jag kommit nu. jag vet inte, men sakerna med dig känns helt plötsligt inte lika självklara längre. Nu kanske det är en bra tid att släppa det som varit och börja på något nytt?
det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0